Ogólne warunki handlowe

Artykuł 1 - Definicje

Poniższe definicje mają zastosowanie w niniejszych warunkach:

Okres odstąpienia od umowy : okres, w którym konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy;

Konsument : osoba fizyczna, która nie wykonuje zawodu lub działalności gospodarczej i która zawiera z przedsiębiorcą umowę na odległość;

Dzień : dzień kalendarzowy;

Czas trwania transakcji : umowa zawierana na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których obowiązek dostawy i/lub zakupu rozciąga się na określony czas;

Trwały nośnik danych : dowolny środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych do niego osobiście w taki sposób, aby możliwe było zapoznanie się z nimi w przyszłości i odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Prawo do odstąpienia od umowy: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w okresie na odstąpienie od umowy;

Przedsiębiorca : osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty i/lub usługi konsumentom na odległość;

Umowa zawierana na odległość : umowa, w której w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży produktów lub usług na odległość, jeden lub więcej środków porozumiewania się na odległość jest wykorzystywanych wyłącznie do zawarcia umowy;

Technologia porozumiewania się na odległość : środki, za pomocą których umowa może zostać zawarta bez jednoczesnego przebywania konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.

Ogólne warunki handlowe : niniejsze ogólne warunki handlowe przedsiębiorcy.

Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy

Nazwa firmy: Mrd Mode Limited

Adres: SUITE C, LEVEL 7, WORLD TRUST TOWER, 50 STANLEY STREET, CENTRAL - HONG KONG

Numer firmy: 77857161

E-mail: info@bizuteriaclaudia.pl

Artykuł 3 - Zastosowanie

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty złożonej przez przedsiębiorcę oraz do każdej umowy na odległość i zamówienia zawartego między przedsiębiorcą a konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki mogą być przeglądane w lokalu przedsiębiorcy i zostaną przesłane bezpłatnie tak szybko, jak to możliwe, na żądanie konsumenta.

Jeżeli umowa na odległość jest zawierana drogą elektroniczną, tekst niniejszych ogólnych warunków może, w drodze odstępstwa od poprzedniego ustępu, zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w sposób czytelny dla konsumenta przed zawarciem umowy na odległość i po prostu zapisany na trwałym nośniku. Jeśli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami w formie elektronicznej oraz że zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób bezpłatnie na żądanie konsumenta.

W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktu lub usługi, ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio, a w przypadku sprzecznych ogólnych warunków konsument może zawsze powołać się na to postanowienie, które jest dla niego najkorzystniejsze.

Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków jest w dowolnym momencie całkowicie lub częściowo nieważne lub zostanie uznane za nieważne, pozostała część umowy i niniejsze ogólne warunki pozostaną w mocy, a postanowienie, o którym mowa, zostanie niezwłocznie wzajemnie zastąpione Konsultacje postanowieniem, które jest jak najbardziej zbliżone do oryginału.

Sytuacje nieuregulowane w niniejszych Ogólnych Warunkach muszą być oceniane "w duchu" niniejszych Ogólnych Warunków.

Wszelkie niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub więcej postanowień naszych ogólnych warunków muszą być interpretowane "w rozumieniu" niniejszych ogólnych warunków.

Artykuł 4 - Oferta

Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, zostanie to wyraźnie określone w ofercie.

Oferta może ulec zmianie. Przedsiębiorca jest upoważniony do zmiany i dostosowania oferty.

Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi dokonanie dobrej oceny oferty. Jeśli przedsiębiorca używa obrazów, stanowią one prawdziwą reprezentację oferowanych produktów i / lub usług. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.

Wszystkie zdjęcia i specyfikacje w ofercie są orientacyjne i nie mogą prowadzić do odszkodowania lub anulowania umowy.

Zdjęcia produktów są prawdziwą reprezentacją oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że pokazane kolory odpowiadają dokładnie rzeczywistym kolorom produktów.

Każda oferta zawiera takie informacje, aby dla konsumenta było jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności

  • ceny, z wyłączeniem kosztów odprawy celnej i podatku od sprzedaży importowej. Te dodatkowe koszty są ponoszone przez klienta i na jego ryzyko. Usługa pocztowa i/lub kurierska wykorzystuje specjalne przepisy dotyczące usług pocztowych i kurierskich w zakresie importu. Rozporządzenie to ma zastosowanie, jeśli towary są importowane do kraju przeznaczenia UE, co ma miejsce również w tym przypadku. Usługa pocztowa i/lub kurierska pobiera podatek VAT (wraz z zafakturowanymi kosztami odprawy celnej, jeśli dotyczy) od odbiorcy towarów;
  • wszelkie koszty wysyłki;
  • sposób, w jaki umowa jest zawierana i jakie środki są do tego wymagane;
  • czy ma zastosowanie prawo do odstąpienia od umowy
  • sposób płatności, dostawy i wykonania umowy
  • termin przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę
  • wysokość opłaty za porozumiewanie się na odległość, jeżeli koszty korzystania z techniki porozumiewania się na odległość są obliczane na innej podstawie niż zwykła podstawowa stawka za używany środek komunikacji;
  • czy umowa jest archiwizowana po jej zawarciu, a jeśli tak, w jaki sposób konsument może się z nią zapoznać;
  • sposób, w jaki konsument może sprawdzić i, w razie potrzeby, przywrócić dane dostarczone przez niego w ramach umowy przed zawarciem umowy;
  • wszystkie inne języki, w których umowa może zostać zawarta, inne niż niderlandzki;
  • kodeksy postępowania, do których przystąpił przedsiębiorca oraz sposób, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami postępowania drogą elektroniczną; oraz
  • minimalny czas trwania umowy zawieranej na odległość w przypadku transakcji długoterminowej.

Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaje materiałów.

Artykuł 5 - Umowa

Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4, w momencie przyjęcia oferty przez konsumenta i spełnienia określonych warunków.

Jeżeli konsument przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi przyjęcie oferty drogą elektroniczną. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi otrzymania tej akceptacji, konsument może odstąpić od umowy.

Jeśli umowa jest zawierana drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych i zapewnienia bezpiecznego środowiska internetowego. Jeśli konsument może zapłacić elektronicznie, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Przedsiębiorca może, w ramach prawnych, poinformować się, czy konsument może wypełnić swoje zobowiązania płatnicze, a także wszystkie fakty i czynniki, które są ważne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego badania przedsiębiorca ma uzasadnione powody, aby nie zawierać umowy, ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub wniosku z uzasadnieniem lub dołączyć specjalne warunki do wykonania.

Przedsiębiorca dostarcza konsumentowi następujące informacje wraz z produktem lub usługą, na piśmie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w dostępny sposób na trwałym nośniku:

  1. adres siedziby przedsiębiorcy, pod który konsument może składać reklamacje;
  2. warunki i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy lub wyraźne oświadczenie o wyłączeniu prawa do odstąpienia od umowy;
  3. informacje o gwarancjach i istniejącej obsłudze posprzedażnej;
  4. informacje zawarte w art. 4 ust. 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał już te informacje konsumentowi przed zawarciem umowy;
  5. warunki odstąpienia od umowy, jeżeli umowa trwa dłużej niż rok lub jest zawarta na czas nieokreślony.

W przypadku transakcji długoterminowej postanowienie poprzedniego ustępu ma zastosowanie wyłącznie do pierwszej dostawy.

Każda umowa jest zawierana pod warunkiem zawieszającym wystarczającej dostępności danych produktów.

Artykuł 6 - Prawo do odstąpienia od umowy

Przy zakupie produktów konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Ten okres odstąpienia rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela wyznaczonego z wyprzedzeniem przez konsumenta i zgłoszonego przedsiębiorcy.

W okresie do namysłu konsument będzie ostrożnie obchodził się z produktem i opakowaniem. Rozpakuje lub użyje produktu tylko w zakresie niezbędnym do oceny, czy chce go zatrzymać. Jeśli skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, zwróci produkt przedsiębiorcy wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami i - w miarę możliwości - w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez przedsiębiorcę.

Jeśli konsument chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, jest zobowiązany powiadomić o tym przedsiębiorcę w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Konsument musi powiadomić o tym na piśmie / pocztą elektroniczną. Po wskazaniu przez konsumenta, że chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni. Konsument musi udowodnić, że dostarczone towary zostały zwrócone w terminie, na przykład przedstawiając dowód wysyłki.

Jeżeli po upływie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3, klient nie oświadczył, że chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy lub nie zwrócił produktu przedsiębiorcy, zakup jest faktem.

Artykuł 7 - Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Jeżeli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, ponosi koszty zwrotu produktów.

Jeśli konsument zapłacił kwotę, przedsiębiorca zwróci tę kwotę tak szybko, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Warunkiem wstępnym jest to, że produkt został już otrzymany z powrotem przez sprzedawcę internetowego lub można przedstawić rozstrzygający dowód całkowitego zwrotu.

Artykuł 8 - Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w odniesieniu do produktów, o których mowa w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy ma zastosowanie tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie zaznaczył to w ofercie, przynajmniej w odpowiednim czasie przed zawarciem umowy.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy jest możliwe tylko w przypadku produktów

  1. które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją konsumenta;
  2. które mają wyraźnie osobisty charakter;
  3. które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone
  4. które mogą się szybko zepsuć lub zestarzeć
  5. których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
  6. dla pojedynczych gazet i czasopism;
  7. dla nagrań audio i wideo oraz oprogramowania komputerowego, których plomba została otwarta przez konsumenta.
  8. w przypadku produktów higienicznych, których pieczęć została otwarta przez konsumenta.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy jest możliwe wyłącznie w przypadku usług

  1. związanych z zakwaterowaniem, transportem, usługami restauracyjnymi lub zajęciami rekreacyjnymi, które mają być wykonane w określonym dniu lub w określonym okresie;
  2. których dostawa rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem okresu na odstąpienie od umowy;
  3. dla zakładów i loterii.

Artykuł 9 - Cena

W okresie ważności określonym w ofercie ceny oferowanych produktów i / lub usług nie zostaną podwyższone, z wyjątkiem zmian cen spowodowanych zmianami stawek VAT.

Niezależnie od poprzedniego ustępu, przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi o zmiennych cenach, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym i na które przedsiębiorca nie ma wpływu. Ta odpowiedzialność za wahania oraz fakt, że podane ceny są cenami orientacyjnymi, są wyraźnie określone w ofercie.

Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów ustawowych lub rozporządzeń.

Podwyżki cen po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraził na to zgodę i

  1. wynikają one z przepisów ustawowych lub wykonawczych; lub
  2. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem od dnia, w którym podwyżka ceny staje się skuteczna.

Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o podatku od wartości dodanej z 1968 r. miejscem dostawy jest kraj, w którym rozpoczyna się transport. W tym przypadku dostawa ma miejsce poza UE. Usługa pocztowa lub kurierska obciąża wówczas klienta podatkiem VAT od importu lub kosztami odprawy celnej. W związku z tym przedsiębiorca nie nalicza podatku VAT.

Wszystkie ceny mogą zawierać błędy drukarskie i literowe. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje błędów drukarskich i literowych. W przypadku błędów drukarskich i literowych przedsiębiorca nie jest zobowiązany do dostarczenia produktu po niewłaściwej cenie.

Artykuł 10 - Zgodność i gwarancja

Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i / lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami określonymi w ofercie, uzasadnionymi wymogami niezawodności i / lub użyteczności oraz przepisami prawa i / lub przepisami rządowymi obowiązującymi w momencie zawarcia umowy. Jeśli tak uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do innego niż normalne użytku.

Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie wpływa na ustawowe prawa i roszczenia, których konsument może dochodzić od przedsiębiorcy na podstawie umowy.

Wszelkie wady lub nieprawidłowo dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy na piśmie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i w nowym stanie.

Okres gwarancji Wykonawcy odpowiada okresowi gwarancji producenta. Przedsiębiorca nie ponosi jednak odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do każdego indywidualnego zastosowania przez konsumenta, ani za jakiekolwiek instrukcje dotyczące użytkowania lub stosowania produktów.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeżeli:

Konsument samodzielnie naprawił i/lub przetworzył dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub przetworzenie osobom trzecim;

Dostarczone produkty były narażone na nienormalne warunki lub w inny sposób były obsługiwane niedbale lub niezgodnie z instrukcjami przedsiębiorcy i/lub na opakowaniu;

wada jest całkowicie lub częściowo spowodowana przepisami, które rząd wydał lub wyda w odniesieniu do charakteru lub jakości użytych materiałów.

Artykuł 11 - Dostawa i wykonanie

Przedsiębiorca dołoży najwyższej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień na produkty.

Miejscem dostawy jest adres, który konsument przekazał firmie.

Z zastrzeżeniem postanowień art. 4 niniejszych Ogólnych Warunków, firma zrealizuje przyjęte zamówienia niezwłocznie, ale najpóźniej w ciągu 30 dni, chyba że konsument zgodził się na dłuższy okres dostawy. Jeśli dostawa jest opóźniona lub jeśli zamówienie nie może zostać zrealizowane lub może zostać zrealizowane tylko częściowo, konsument zostanie o tym poinformowany nie później niż 30 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo do bezpłatnego odstąpienia od umowy i jest uprawniony do odszkodowania.

W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z poprzednim paragrafem przedsiębiorca zwróci kwotę zapłaconą przez konsumenta tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni po odstąpieniu od umowy.

Jeśli dostawa zamówionego produktu okaże się niemożliwa, przedsiębiorca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić produkt zastępczy. Najpóźniej w momencie dostawy zostanie wyraźnie i zrozumiale wskazane, że dostarczony zostanie produkt zastępczy. Prawo do odstąpienia od umowy nie może zostać wyłączone w przypadku produktów zastępczych. Przedsiębiorca ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

Ryzyko uszkodzenia i / lub utraty produktów spoczywa na przedsiębiorcy do momentu dostawy do konsumenta lub przedstawiciela wyznaczonego z wyprzedzeniem i przekazanego przedsiębiorcy, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

Artykuł 12 - Czas trwania transakcji: Czas trwania, anulowanie i przedłużenie

Rozwiązanie umowy

Konsument może rozwiązać umowę, która została zawarta na czas nieokreślony i która obejmuje regularne dostawy produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad anulowania i okresu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc.

Konsument może wypowiedzieć umowę, która została zawarta na czas określony i która obejmuje regularne dostawy produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług w dowolnym momencie na koniec ustalonego okresu, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad anulowania i okresu wypowiedzenia wynoszącego co najmniej jeden miesiąc.

Konsument może wypowiedzieć umowy, o których mowa w poprzednich ustępach

zostać anulowane w dowolnym momencie i nie być ograniczone do anulowania w określonym czasie lub w określonym okresie;

zakończyć co najmniej w taki sam sposób, jak uzgodnił;

Zawsze wypowiadać umowę z takim samym okresem wypowiedzenia, jaki przedsiębiorca sam uzgodnił.

Przedłużenie

Umowa, która została zawarta na czas określony i która obejmuje regularne dostawy produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może zostać milcząco przedłużona lub odnowiona na czas określony.

W przeciwieństwie do poprzedniego ustępu, umowa zawarta na czas określony i obejmująca regularne dostarczanie codziennych wiadomości oraz tygodników i czasopism może zostać automatycznie przedłużona na czas określony do trzech miesięcy, jeśli konsument nie wyrazi na to zgody. Jeśli zaakceptujesz przedłużoną umowę, możesz anulować przedłużenie z okresem wypowiedzenia nie dłuższym niż jeden miesiąc.

Umowa zawarta na czas określony, która obejmuje regularne dostarczanie produktów lub usług, może zostać automatycznie przedłużona na czas nieokreślony tylko wtedy, gdy konsument może ją wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca lub okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego trzech miesięcy, jeśli umowa obejmuje regularne, ale rzadziej niż raz w miesiącu, dostarczanie gazet i czasopism codziennych, informacyjnych i tygodniowych.

Umowa na czas określony dotycząca regularnego dostarczania codziennych, informacyjnych i cotygodniowych gazet i czasopism na początek (subskrypcja próbna lub wstępna) nie jest milcząco kontynuowana i wygasa automatycznie po zakończeniu okresu próbnego lub wstępnego.

Czas trwania

Jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż jeden rok, konsument może rozwiązać umowę w dowolnym momencie po upływie jednego roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca, chyba że rozsądek i uczciwość uniemożliwiają rozwiązanie umowy przed upływem uzgodnionego okresu.

Artykuł 13 - Płatność

O ile nie uzgodniono inaczej, kwoty należne od konsumenta muszą zostać zapłacone w ciągu 7 dni roboczych od rozpoczęcia okresu odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usługi okres ten rozpoczyna się po otrzymaniu przez konsumenta potwierdzenia zawarcia umowy.

Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania wszelkich nieścisłości w podanych lub przekazanych przedsiębiorcy szczegółach płatności.

W przypadku braku płatności ze strony konsumenta przedsiębiorca jest upoważniony, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych, do naliczenia uzasadnionych kosztów przekazanych konsumentowi z wyprzedzeniem.

Artykuł 14 - Procedura reklamacyjna

Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy składać w całości i jasno opisane do przedsiębiorcy w ciągu 7 dni od wykrycia wad przez konsumenta.

Odpowiedzi na reklamacje kierowane do przedsiębiorcy będą udzielane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Jeżeli rozpatrzenie skargi może wymagać dłuższego czasu, przedsiębiorca odpowie w ciągu 14 dni za potwierdzeniem odbioru i wskazaniem, kiedy konsument może spodziewać się bardziej szczegółowej odpowiedzi.

Jeśli reklamacja nie może zostać rozstrzygnięta polubownie, powstaje spór, który podlega procedurze rozstrzygania sporów.

Reklamacja nie zawiesza zobowiązań przedsiębiorcy, chyba że przedsiębiorca wskaże inaczej na piśmie.

Jeśli reklamacja zostanie uznana przez przedsiębiorcę za uzasadnioną, przedsiębiorca według własnego uznania bezpłatnie wymieni lub naprawi dostarczone produkty.

Artykuł 15 - Spory

Umowy między przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze ogólne warunki, podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu. Nawet jeśli konsument mieszka za granicą.

Artykuł 16 - CESOP

Ze względu na zaostrzone środki wprowadzone w 2024 r. w związku ze "Zmianą ustawy o podatku od towarów i usług z 1968 r. (Wdrożenie dyrektywy w sprawie dostawców usług płatniczych)", a tym samym wprowadzenie Centralnego Elektronicznego Systemu Informacji o Płatnościach (CESOP), dostawcy usług płatniczych mogą rejestrować dane w europejskim systemie CESOP.

 

Nazwa firmy: GACILO ECOM LIMITED

Sklep internetowy: Claudia-schmuck

Adres: SUITE C, LEVEL 7, WORLD TRUST TOWER, 50 STANLEY STREET, CENTRAL - HONG KONG

Numer firmy: 77566798